KONTAKT: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Čitanje i razvoj vještina potrebnih za čitanje

 


Preduvjet za čitanje i čitanje s razumijevanjem je razvoj predčitalačkih vještina. Početne predčitalačke vještine razvijaju se kod djeteta između 2 i pol i 3 godine kada dijete prepoznaje da netko čita ili piše te da pisani tekst prenosi neku poruku. Između 4. i 5. godine dijete počinje primjećivati razliku u slovima, a oko pete godine počinje se pojavljivati i svijest o tome da se svaka riječ sastoji od zasebnih glasova. Između pete i šeste godine dijete počinje rastavljati riječ na glasove te počinje spoznavati rimu. Između šeste i sedme godine, a može i prije, dijete počinje savladavati abecedno načelo (zamjenu slova glasom) te se kod njega počinje razvijati glasovna osjetljivost.

Prelazak učenika sa teškoćama u više razrede – prvi koraci

 


Prelazak učenika sa teškoćama u više razrede podjednako je stresan kako ostalim učenicima, tako i roditeljima, predmetnim nastavnicima i profesoru razredne nastave koji ga je vodio prethodne četiri godine. Pre svega, svakog sačeka strah od nepoznatog, a nas nastavnike i sumnja u sopstvene sposobnosti, znanja i veštine u oblasti inkluzije. Zato, za početak – bez panike!

Igrom do pisanja

Pisanje je jedna od prvih stvari koju djeca uče u školi. Vještina pisanja zahtjeva dobru razvijenost kognitivnih, perceptivnih i motoričkih sposobnosti. Sve nabrojane sposobnosti se spontano razvijaju, ali se mogu i uvježbati.

  • hwa
  • hajde
  • kutak0
  • leptir
  • realnost100
  • djecanade
  • suncanimost
  • ercduga
  • svjetlo2
  • kiseljak
  • sunce-derventa
  • umnrlbl
  • buducnost100
  • jednakost